ziera kecik

ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep

Saturday, 9 July 2011

awak . .

aduhh . kejap lagi si dia nak balikk . . bosan dah aku , tp bagus lah jugak die balik , esok dpt jumpe kat skola !! yeay2 ! xsabar . 3 ari xtgokk muke kau sayang . rindu aw ! hehe :) aku xtawu lah ape kene ngn aku nie , tiap2 ari rase nak jumpe die . xjumpe rase xbesh je g skolah tu . . bosan je g skolah tu . tp si dia nie pnakut , takut nak jumpe slalu . takut cikgu . wekkk ! benci aku die bg alasan takut . jumpe kau lah mnde yg pleng besh syg. . bhagie ! aku suke die senyum , gelak ! comel . mcm budak kecik je rupe . . suke tgok dy gelak2 gedik gitu . comel sayang ! tp pleng aku mnyampah bile die majuk . gilaa aku nak pujuk dy ! skg baru aku tawu perangai kau mcm mane syg . . okk lah syg , kite jumpe esok ye ! mmmuuaahhh ! mishyOubebeh !! <3

No comments:

Post a Comment