ziera kecik

ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep

Monday, 1 August 2011

KENAPE!!!

kenape kau dah bnyak berubah skang??kenape kau dah xmcam dulu lagi??kau dah xsyg aku lagi eyh??kau dah b0san ngan aku??kenape kau buat aku mcam ni??kalau kau xsyg aku lagi ckap lah..dripade kau simpankan..aku xkisah dah lah.aku lagi rele..dripade kau buat aku mcam ni!!tensi0n aku lah!!kenape kau asyik nak mo0dy je???kenape asyik nk slahkan aku je??hurm..setiap manusie ade kekurangan ngan kelebihan..aku nk mntak maaf kalau selame ni aku bnyak buat salah kat kau..maafkan aku sebab aku bukan p0mpuan yg kau inginkan..mybe aku xsempurne mcam p0mpuan yg kau idamkan slame ni..btw aku akan try jadi yg terbaik untuk kau!!hurm..layak ke aku untuk kau?? 0k lah..aku nk kau tau aku sayang kau sangat2!!!aku cinta kau!!!tuhan je yg tau weyh..please jgan buat aku mcam ni..jgan buat aku rase aku ni tepuk sebelah tgan je..aku pun ade perasaan jugak..sumpah!!demi allah!!aku sayang kau!!

No comments:

Post a Comment