ziera kecik

ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep

Saturday, 9 July 2011

kau dan aku

abg sentiase igt nie , time tu kat dewan . ade program amnde nta . abg nga main2 ngn kawan .kutuk2 budak pompan kat sblah tu . nga syok kutuk2 abg xnampak pulak ayg . pktaan ptame yg kluar ' waa cnteknye budak nie ' hehe :) . abg tunjuk lah ayg kat mmbe abg nie (awie) . dy ckp cntek r , abg swo awie usha ayg . abg malu nk usha sndiri . sbb time tu abg cacat ,tangan patah . hehee ,
 da lame2 tu abg xtahan dah , rase nak ayg tu da tahap gile woo ! esok tu tnmpak pulak ayg kat koperasi . dlm hati kate nak xnak pegi nie . mmbe ayg ade time tu . abg pon jd gentel jap . smpai2 je tros mintak no . igt ? ayg swo cari ketas . abg ckp xpyah . tulis je kat tgan abg nie . ayg xnak . malu . wekk ! balikk tu je tros abg mizzcall ayg . malu nak mcg dulu . hehe , ayg balas balik mizzcal abg . abg pon jd gentel lagi . mcg ayg . . sejak tu kite da besh je mcg . besh sgt time tu ! lw boleh . ari ptame mcg tu abg nak mintak couple aw ! hehe . da lame2 , kite pon couple . sweet sgt ! time tu abg g skola sbb nak tgokk ayg je . hehehe :) . bhgie time tu ! tp abg couple time tu xserius . skandel bjuta2 . . ayg jugak kan ? hehe . kite couple main2 . kejap couple kejap putus . tp awk prasan x syg . stiap kali putus . abg yg mintak couple balik . tu tndenye abg xboleh lupekan awk ! baru2 yg kite clash nie . abg sedih sgt aw . kne tggal mcm smpah . xckp pape , ttbe mbisu . . abg pon xbyk tnye . diam jelah . . dga awk ade org baru . abg jeles sgt2 !! sntiase amek tau pasal ayg time tu . abg dga awk ade org baru . abg pon kutip balikk skandel2 yg abg buang tu , hehe . abg rindu sgt kat ayg time tu ! nak sgt pegang tgn ayg ! bile abg rindu abg tgokk gmbar2 ayg . abg xbuang pon taw gmbar2 ayg . simpan je . slau tgokk wall ayg . nak tau ayg layan jantan mane lagi . jeles tetap ade lagi time tu .da lame2 mcm mane nta kite boleh cntact balikk , kite mcg . . call . . selalu kan ? smpai lah satu mlm tu . abg nga kayuh beskal fixie kt town, hehe . ayg mcg .gune no papa . ayg ajak mcg . abg xmau . abg swo ayg kol je . . ayg ckp okk . da smpai uma tu . abg tros swo ayg kol ! sggop tahan lapar. hehe . stat mlm tu lah ttbe rase nak ayg balikk . abg nk tros trg je . tp malu . awk jugak kan ?? hehe sweet :) . lame2 kite mcg tu . abg pon tros trg . n then , kite pon couple lah smpai skg nie . bhagie !! <3 . pkwe awk yg skg nie bkan mcm dulu lagi . tbaikkk ! abg arap kite dpt lah jage rlationship kite nie sygg . loveyOusayangg !! ketat2 ! hebat2 !! lOveyOufOrever lahh !! <3 <3 <3

1 comment:

  1. korang memg sweet :)
    semoga bahagia selalu ye zyra oi :)

    ReplyDelete