ziera kecik

ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep <3 ziera kecik <3 shahnoOr arep

Sunday, 4 September 2011

hmm awakk , sy rindu awakk sangat2 ! sumpah rindu ! awakk xkan dpt tawu sy punya rindu nie mcm mane . rindu tersangat rindu awakk ! awak jugak kan rindu sy ? em knp lahh kan jadi mcm nie . kite da happy2 . da bhgie . masing2 da serius . tapi terpkse putus mcm tu je . sedih aawak ! putus sbb parents x suke . . ya ampun . . susa nau nak lupekan awakk . wlpun skg kite da jarang mcg . da jarang call . sumpah ! xpna lupe kat awak . kadang2 tu ade lah jugak nak mcg awak . tapi takut mgngu awak je . . hari nie awak gtw sy yg awak da ade org baru , si dia . peganti sy , wlwpun time tu sy gelak2 . nmpak mcm biase je . sumpah sy sedih awak . jeles tersangat jeles !! tapi nakk buat mcm mane kan . sy pon da layan gurl lain . xpelahh . asalkan awak bhagia sayangg . asalkan peganti sy tu baikk . wlwpun awak ade si dia , kite tetap kawan kan awakk ? kan kan ? :))) sy still sayang kan awak lagi . still amek tawu pasal awak lagi . sy risau bila awak dgn org lainn . awak igt ye ape yg sy pesan kat awak aritu .   awak pleng terbaikk untuk sy . sy harap awak bace nie . iklas dari sy awakk :)) i really2 mish u  . take care  awakk . , , sy tunggu awakk . mharap lagi <3

1 comment:

  1. both of u seem good together hope u all can get better soon :) lot of love to ziera my friend ! chill yauw !

    ReplyDelete